2.23
琴晚sd sms sd得太夜. 搞到今朝超眼訓-v-.
番到學校. 個個都問我係吾係剪左頭髮-v-
好明顯係啦下話-v-. 無奈.
早會有個prefect無啦啦拍我. 叫我打番好條呔.
我種魚為佢捉我頭髮-v- 我咁嘰頭都比人捉我真係吾知點算好-v-
跟住見到Miss伍個心離一離. 係咁牽避開佢嘰眼神xd
地理堂無聽過書 係度整耳仔.-v-.
普通話堂. 癲癲真係好搞笑. 特別講普通話嘰時候.
我最愛飲維他奶. 所以三餐都有xd.
數學堂教新一課啦=). 我最愛!xd. 答問題好積極:)
溫蛇個口真係好臭阿-!
英文堂一堂用左黎訓覺. 真係超眼訓.
訓著嘰感覺真好. 連續第2日係咁啦.
lunch食完飯番課室係度抄家政. 家政服裝無抄過囉-3-
有無人幫我抄下咁阿xd.
生物堂超搞gag. 癲癲係度幫d猩猩加工xd.
畫左1幅好多人妖嘰畫出黎xd.
放學同marco.癲癲行落去.
我地3條友係勁癲咁係度爽笑-v-.
我地真係kai爆-3-. 咩都笑一餐
番屋企換衫就去補習. 去到一條友都無-v-
跟住阿港就係度問我做咩玩失蹤. xd
跟住比左封利是我. 50蚊阿xd.
跟住5點幾 d人先開始黎.
跟住就教書啦. 我好憎圓周-3-.
補完塔車番筲箕灣食飯:)
咁就過完1日啦=)
今日係我農曆生日. 祝自己生日快樂:)
Joun你遇到貴人啦. 有好心人幫你執番部電話:)
分類: 未分類 |