fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 185
累積人氣: 35655
RSS Feed
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天
:) 番到第2日 感動

2.23


琴晚sd sms sd得太夜. 搞到今朝超眼訓-v-.
番到學校. 個個都問我係吾係剪左頭髮-v-
好明顯係啦下話-v-. 無奈.
早會有個prefect無啦啦拍我. 叫我打番好條呔.
我種魚為佢捉我頭髮-v- 我咁嘰頭都比人捉我真係吾知點算好-v-
跟住見到Miss伍個心離一離. 係咁牽避開佢嘰眼神xd
地理堂無聽過書 係度整耳仔.-v-.
普通話堂. 癲癲真係好搞笑. 特別講普通話嘰時候.
我最愛飲維他奶. 所以三餐都有xd.
數學堂教新一課啦=). 我最愛!xd. 答問題好積極:)
溫蛇個口真係好阿-!
英文堂一堂用左黎訓覺. 真係超眼訓.
訓著嘰感覺真好. 連續第2日係咁啦.
lunch食完飯番課室係度抄家政. 家政服裝無抄過囉-3-
有無人幫我抄下咁阿xd.
生物堂超搞gag. 癲癲係度幫d猩猩加工xd.
畫左1幅好多人妖嘰畫出黎xd.
放學同marco.癲癲行落去.
我地3條友係勁癲咁係度爽笑-v-.
我地真係kai爆-3-. 咩都笑一餐
番屋企換衫就去補習. 去到一條友都無-v-
跟住阿港就係度問我做咩玩失蹤. xd
跟住比左封利是我. 50蚊阿xd.
跟住5點幾 d人先開始黎.
跟住就教書啦. 我好憎圓周-3-.
補完塔車番筲箕灣食飯:)
咁就過完1日啦=)
今日係我農曆生日. 祝自己生日快樂:)

Joun你遇到貴人啦. 有好心人幫你執番部電話:)

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


hi6b19 於 2010-02-23 11:12 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandyke0522 於 2010-02-23 09:57 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suet_dodo 於 2010-02-23 09:06 PM 發表:
c0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joun 於 2010-02-23 08:30 PM 發表:
 以後真係要check齊D野先好走......
唔係次次都會咁好彩....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken173326 於 2010-02-23 08:20 PM 發表:
溫SIR-.-
唉,
坐前面真系慘-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我驚我遲早中毒-3-
Posted at 2010-02-23 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunhin0 於 2010-02-23 08:17 PM 發表:
c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

次次都係你第1個xd
Posted at 2010-02-23 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]