2.26
小HE!HE!生日快樂
終於等到今日啦. 最鍾意星期5 XD.
不過聽朝都要番學校做義工 P.S我真係好乖:p
聽日又可以番教會喎xd. 細ling我地可以重見啦xd
PE堂推鉛球. 係度淋雨囉-3- Miss伍好似好人左咁.
亦都gag左好多. ! 哈
英文堂默書. 串錯左兩個字-v- 留左1個字. 大細街寫左1個-v-.(錯幾多xd)
跟住就講grammar. 一樣. 真係無咩人聽佢講書xd.
中文堂終於教下冊-v-. kai春真係kai左.
老師問佢細個玩咩. 佢無啦啦係度做 打飛機嘰動作-v-.無奈左-0-.
lunch食完飯番課室奸完joun知後就開會.
數學堂計數. 好精神:) 數學真好玩xd.
放學同癲癲.marco一齊放.
放學嘰時候marco暈暈地. 跟住我 好人嘰性格出動. 幫佢攞野,跟住又送埋佢番屋企.
成身留哂汁-v-. 番到屋企沖涼=)
分類: 未分類 |