2.27
今朝8點起身:) 達達多謝你陪我8點起身xd.
康仔好彩你無記得xd`
跟住8點8落去. 跟住就去愛東接班老友記.
d公公同婆婆都好好傾. 幾可愛xd. 吾似得我丫嬤-v-.
跟住幫佢地點完名就上車啦xd.
去到學校首先就係包餃子. 幾易阿xd.
跟住湯圓就考起我啦-v-. 包到d豆沙同d麵粉似埋一齊-3-.
王加加種勁xd. 包左d k型湯圓 正方體加勁大粒xd.
跟住整完就入禮堂玩game. 超悶-v-.
不過彭sir唱左兩首歌都幾正xd.
跟住12點半食飯. 超正. 7送1湯. 白飯任裝.
加埋有豆腐花xd. d婆婆比xd. 哈哈.
我地義工無. 有個婆婆比我同王加加食.
點知芹菜佢地過哂黎搶-3-
食完婆婆走先. 跟住我地要執哂野先走得.
走嘰時候兩點4-v- .兩點半要番教會. 趕死我.!
跑落去番屋企換野. 跟住再跑去教會-3-
去到流哂汁-v-. 跟住就玩game.
就係隻牌最大同最細嘰就要罰跳舞xd.
拍哂片xd. 放左上fb. johnny同fish跳得好正xd
跟住就分番組. 讀經文.
跟住又玩遊戲. 4點半完.
跟住又去另1個組傾永生-3-.同埋食零食,
傾完同細ling去搵BOBO同我地去進行類似洗禮咁嘰野.
不過係口頭上講1段野話自己係基督徒.
係2月27號6點23分. 我同細LING係1個基督徒=)
跟住HEA多陣. 就同細LING,阿林. LA型閃水.
番屋企=)
我要重新黎過.
Johnny聽日跑馬拉松要加油. 希望你聽日祟拜嘰時候吾會暈啦xd

分類: 未分類 |