2.28
中國情人節快樂:)
今朝9點起身沖涼洗頭知後就同癲癲and佢媽媽一齊去補習社. 跟住比癲婆發現7仔有star bus d咖啡買. 跟住我同佢都買左支黎飲. 超好味xd. 跟住等阿港黎.佢地傾完知後. 癲癲就跟我補習. 補到12點3就閃人. 跟住塔車去mk. 幫marco買完腳繩就周圍行下. 跟住去大家樂食飯. 食完就番筲箕灣啦. 今日就係咁過啦. 點解咁快就1個星期架. -3-. 聽日又星期1啦. 吾想早起身阿. 星期六同星期日都咁早起身-v-.吾制阿-!