3.13
今朝愈訓愈眼訓.
8點8起身勁趕. 沖涼洗頭.
整野 . 跟住就飛去幫老豆入錢跟住再番補習.
12點補完番屋企放低野. 就去m記等細ling.
又係度勁吹水xd. 跟住撞到pammi一齊番教會.
跟住祈禱會嘰時候. 我就話我中文好差. 吾知點算.
bobo幫我祈禱嘰時候. 個個時候有1D想喊嘰感覺.
多謝BOBO你幫我祈禱:) 我中文1定會努力架.
希望Iport組嘰大家都可以幫我xdd
跟住就唱詩歌. 今次d詩歌好正.
跟住玩game. 我同細ling玩到犯哂規xd.
玩完成身熱哂. xd.
跟住分組講咩叫和平. 我覺得自己和平嘰人xd
跟住再講聖經. 講完就茶基小組.
個個係度食m記. 係度試探我xd
我係吾會比你地試探到架xdd
跟住5點半閃人. 細ling同我買野比我屋企人.
等嘰時候撞到fish. 我地超大聲叫佢xdd
跟住番我屋企hea左陣就落街.
菅到樓下撞到兆林同阿月.
跟住我同細ling就去太古影貼相.跟住撞到佢d fd
影完hea下. 跟住食野. 見到tvb嘰人-v-全程一路食野一路望住佢地xd
跟住就塔車番屋企啦.
番到屋企無幾耐 .就去西灣河同marco食冰.食完再陪佢去明記買糖水.
跟住行番屋企啦.
分類: 未分類 |