fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« August 2024 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 276
累積人氣: 35286
RSS Feed
2010 年 3 月 16 日  星期二   晴天
. 努力. 愉快
3.16


呢兩晚都好遲訓覺.
不過上堂又吾眼訓喎:p
早會無 咩特別. !
地理堂係度同M嘟吹水:)
普通話堂勁正.
軒同 傑講普通話都講得好好笑.
特別係軒. 西貢XD .好想知佢係咩人.
數學堂計數:) 好努力覺得自己XD
英 文堂教Grammer. 我自己做自己野.
lunch食完飯係課室hea左陣就去搵miss邢.
跟住再搵$$姐.
生 物堂無聽書. 係度玩玩玩. 笑笑笑.
張義域個囉真係好正xd
放 學. 高中低B係度癲-V-.
番屋企換衫去補習.
係咁做3角形. 勁愛XD.
姣 佬支多啦A夢筆真係好得意XD
7點閃人. 番筲箕灣搵英英.
去天悅還漫畫. 跟住行去西灣河買鞋買野食買野飲.
跟 住行番筲箕灣. 凍到痴線-V-.

呢兩日都係咁唱讓我高飛.. 我真係愛上左呢首歌啦XD

主 讓我心有夢想 無邊黑夜裡遠看著星河
年青光陰未保留 從來未甘奔波終一生
如果你讓我選取 寧冒險經過 不希罕安定
讓我為你使命立大志 為你棄掉所有

讓我高飛 高高的遠飛
不惜翅翼斷 不安於低地
遠飛不知的那方向 總比平庸值得
讓我高飛 造夢裡歡呼讚頌 看見你張開雙手
縱世間再沒有造夢者 仍要一生振翅
主 讓我心有夢想 無邊黑夜裡遠看著星河
從此甘心被你使用 願為你擺上求盡我一生
深願你為我選取 前行的路徑 為理想飛奔
主我為你使命立大志 讓我獻盡所有
或會再沒有造夢者 仍要這生振翅


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


kary___ 於 2010-03-17 11:22 AM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken173326 於 2010-03-16 10:13 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hi6b19 於 2010-03-16 10:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SOR999 於 2010-03-16 09:59 PM 發表:
覺得我今朝有d低能@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈. 幾好阿:)
好嘰開始XD
Posted at 2010-03-16 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunhin0 於 2010-03-16 09:55 PM 發表:
唔係好明boXD
咩"特別係軒. 西貢XD .好想知佢係咩人."丫??@@~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你D讀音好搞笑XD
Posted at 2010-03-16 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]