3.26
今日PE堂跳高. 幾好玩XD. Miss講左句野.我覺得好岩聽. 人地笑你嘰話吾好介意. 人地笑你.代表你帶歡樂比大家:) 你種成功過D小丑:) 大家快D笑我啦:) 上1次D人笑我應該係馬靜儀吧:) Lunch oral 完全亂黎xd.
今日係星期五:) 聽日又吾洗番學啦. yoyo! 最鍾意星期5同6. 吾洗早起身xd. 英英種味好番阿. 唉! 乜我同Kk真係好似咩?! 胡SIR同邢D都話我地似-V-