4.4 兒童節快樂:) 復活節快樂:) 今朝起身係度執屋-v-. 一悶就鍾意執屋:p 跟住係度同人傾計.又聽歌:) 下就兩點幾細ling黎搵我一齊去食野. 跟住撞到英英同佢屋企人都係度食野-v- 食完就行去太古睇戲. 打極電話都搵吾到英英.算數. 同細ling自己去睇戲. 睇美麗密令. 超好笑.-v- 愈黎愈鍾意阿Sa 跟住又影貼貼相:) 跟住去左我屋企hea.
聽日要拜山所以推左你.對吾住. 再搵日約番阿. 請你原諒我.