4.06
今朝9點幾細ling黎左我度搵我.
一齊去m記食早餐吹水.
跟住黎我屋企溫書.
我幫佢溫英文:)
細ling d英文要努力阿.
遲D再繼續幫你溫下啦:)
跟住兩點幾去食野
食完去天悅行街:).
發覺細LING釘耳Lo嘰時候超好笑xd.
釘個1下勁大反應xd 笑到我死:)
跟住就塔車去北角. 係大家樂等埋姣佬就一齊去補習社.
今日番補習勁正. 自己做自己野XD.
7點準時放XD
番黎同英英去食糖水同去海邊吹水:)
細LING我地搵你吾到-v-. 可能你訓左呱-3-.
跟住坐海邊嘰時候.無啦啦有個勁似黑社會大佬嘰人行埋黎
問我地有無火機-v-我嚇到想跑-v-.
跟住英英用我電話同人傾計-v-18分鐘-v-.
跟住9點半就閃人啦:)
分類: 未分類 |