04/10
今朝7點半起身叫佢地起身.
跟住8點幾過左去英英度.
8點9落去大家樂同佢地食野.
跟住等埋小強就過去建樂軒:)
因為落雨嘰關係. 最後番左教會玩"_
首先就係玩人名棒Game. 0K好玩嘰=)
跟住就玩星球大戰. ! 第1回合我win左xd.
不過超慘. 比細ling一野推左落地下-3- 不過最尾係我dum中佢先win xd
玩完呢個係勁熱-v- 癲哂!
跟住就玩最gag嘰啤啤熊 發覺阿樂.肥豐.阿卓. 阿月扮聲係咁好笑架xd
笑到我地個個超辛苦. 又吾可以笑出聲喎-v-
最後玩收賣佬:) 最尾竟然係收賣我地嘰笑容-v-無奈哂,
阿樂係咁擋住我喎-v- .
跟住就開餐啦. 本身買左個d bbq嘰野煎左黎食.
最後1隻雞奕比我攞左. 但係阿樂啤住哂. 跟住搞到我入廚房食.
跟住bobo係度整雞奕. 點知佢又跟埋入黎. 又吾比人出去-v-
跟住出到去食埋隻雞奕. 跟住又係度癲啦.
食完.達達. 肥豐/ 阿樂. 阿卓/ 小強係度玩[咬手瓜]
達達玩得超gag. 係度慘叫xd. facebook有片xd
跟住最尾影埋大合照執埋野就走啦=)
跟住細ling就黎左我屋企溫書.
跟住佢訓左嘰時候. 我就攞野比阿彰.
跟住番到黎又繼續溫書. 跟住又同人msn.
跟住食m記. 係度扮樣衰影相. 笑死人xd:)
今日雖然無得去西貢燒. 但係系教會都吾錯阿.
又有得食. 又有得玩. 又有得笑:)
今日阿樂真係好笑xdd/ 佢應該向諧星方面發展
儀加阿樂有個新花名叫(花心雞奕白痴王子)
絕阿!
分類: 未分類 |