4.22
今日對左物理同生物. 物理竟然咁高分xd 勁開心:) 生物無炒真好彩:) 儀加超期待IH堂. 希望吾好低過8字頭.!:) 放學學樂器. 今堂玩爵士鼓. 我地3條女玩XD 每人打吾好嘰野xd. 勁好玩xd 打哂成首野出黎:) 愛左佢. 開始玩爵士鼓:) yoyo!: 跟住番屋企換衫就去觀塘攞演唱會飛.
老馬. WDW 林少生日快樂:)