424
今朝8點半比老豆嘈醒. 跟住係度睇電視. 兩點同KK去M記買野食. 跟住去佢屋企做音樂功課同睇碟. 5點搵埋Marco就去吉吉島影貼貼相. 影完就行去唐伯虎食冰:) 超好味. 跟住就塔車番歸啦. 今日無番到i-port-v-. 下星期六一定番架啦:)