4.28
今朝學校派蘋果-v-. 斌仔同芹菜係咁食.哈哈:) 家政堂整薑餅食 . 比kk吾小心用鐵盤燙親我. 儀加超大個水泡-vv- 都吾知點算好. 英文堂同kk係度玩麵粉xd. 將佢整左個人出黎. 我一野用銀包整bi左佢.xd 即變形. 笑到傻左 lunch塔的飛落去整回鄉証. 整完塔車上番黎. 物理堂無咩特別. 發呆. :) 放學換衫跳舞. 膝頭哥超痛-3- 番屋企沖涼. 跟住夜晚同細ling去食飯. 跟住行陣就番屋企啦. 5月2號小豬演唱會係棒棒堂做嘉賓阿xd 可以見到佢地勁開心xd. 不過今次亦都係6棒最後1次同台表演啦. 唉. 開心完就無啦-v-