04.30
今日係ses一年一度嘰開放日:) 7點半就番左school:) wiat d人番黎就開始幫佢地set頭化妝:) 真係好鬼好玩:) 多謝肥婆願意比個頭我去電xd. 跟住落禮堂開show. 軒同肥婆.lilian一出黎就係度尖叫xd. 跟住係度玩玩玩. 癲癲癲:) 兩點半閃人落去天悅陪kk買鞋. 跟住就番屋企啦:) 夜晚同細ling去食飯. 跟住到vincent哥:) 咁就過左1日啦:)