5.01
終於到5月啦:)
我開心嘰日子來臨啦:)
兩個星期無番i-PORT啦:)
今日番去成班係度癲;
跟住Johnny叫我同細ling去百佳買野飲-3-
100蚊用哂佢. 買得太多. 攞吾到.
急call阿樂落黎幫我地攞番去.
跟住就閃左啦... 唉;
希望你快D番番黎i-PORT啦;
跟住又係度癲癲癲. JOY屎今日好HIgh.
3點開始. 首先係玩game.
我係張 chair都跌左落地下.
重傷:)
johnny 我真係好想知當時你企係我面前
睇住我跌個個樣係點;
多謝你同toby扶起我.
多謝兆林講d好笑嘰野tum我開心;
多謝林少幫我包傷口. 超溫柔xd
多謝芷欣幫我整冰袋.
多謝細Ling為我膽心;
多謝joy屎陪住我.
多謝英英打黎問我有無事
多謝i-port關心我嘰人;
跟住係度開生日會 . 食野.
5點半就閃人番屋企啦:)
聽日睇小豬演唱會啦:) HAPPY:_
幾位壽星仔壽星女
就係呢d chair . 搞到我跌左落地下
分類: 未分類 |