05.12
今日番到去無咩野做;.
中屎.地理無聊咁過左;
家政堂整紙包雞. 得個雞好食-3- .其他食到想嘔.
英文堂教 Grammer. 好亂;!
lunch成班係度玩wasabi. 我轉左3次-v-
食完個胃吾舒服-33-.
化學堂做實驗; 好快就咁過左啦.
放學跳舞. 同羽毛球校隊用同1個場-v-
我地係度台上跳. 佢地係台上打-3-
今次比miss簡左出去跳xd. 好開心喔;>
呢隻舞順好多;) 加油加油!
不過下個星期無得跳;
因為去中山交流xd. 好興奮;!
琴日派左行程表同埋酒店資料.
真係更加興奮; 希望CLL比我地夜晚出去步行街度買野啦;
如果吾係大家嘰手信就泡湯了XD.
BLAH BLAH BLAH!~
分類: 未分類 |