05.18
今朝去選科. 儀加真係超大壓力.
一定吾可以跌出過35名.-3-
今日上個D堂都好悶-3-
係普通話比較好笑. 王加加最令女XD
Lunch係度玩咩人同埋吹水.:)
BIO堂教書.好快就過左
放學換衫同Kk去買野
買完就番屋企啦:)
跟住姑媽黎左同我地食飯-3-
我想講我真係吾係發你脾氣囉;!
又激嬲左佢-3-
細ling你好傻阿.
我同toby同埋梓英好FD吾代表你要退出架喎
我地由頭到尾都無話你D咩野.
做咩無啦啦諗埋D咁嘰野阿-3-
我又吾會因為同佢地FD而吾理你嘰-3-
聽日交流啦: ) 正.!
分類: 未分類 |