6.6
今日同老媽子去深水埗行街. d野幾好食. xd. 我愛上左呢個地方. 跟住去西9行. 行到6點幾就自己去塔102番筲箕灣. 覺得自己超無聊. 不過我覺得我自己真係超鍾意塔巴士. 塔到愈遠愈好xd. 可以好好咁欣賞香港嘰風景xd 跟住番到屋企又係度做d無聊野.