6.19
今日係星期六, 亦都係每個星期最期待嘰1日:) 今日同Toby. 骨子一齊番. 跟住係度吹左陣水就開始. 今日有一班新朋友黎左. 佢地D名都好好笑XD. 跟住玩Game. 玩立立壽司囉-3- 不過係食甜酸苦辣. 檸檬真係笑酸-3-. 跟住又玩名子棒. +) 正. 跟住分享. 完左知後就用傻瓜機影相. 即影即有xd 影左12張. 每人一張:) 哈哈=) 跟住又玩7級豬:) 愛上左呢個game:) 呵呵 聽日i-Port打比賽. 今晚要溫哂ih. 聽日去睇波xd.