6.23
終於考完試啦. 好鬼爽.! 但係考完試知後電腦先黎越左-3- 岩岩大表哥黎睇左. 佢話我部機死左-3-.要換-3- 佢超好人., 比佢佢逝notebook我用住先xd 好鬼正阿部野xd. 考完試知後精神勁差-3-. 訓極都係咁眼訓-3-個人又攰喎. 儀加等緊分享會. 好驚阿-v- 我負責物理:) 哈哈. 吾知點講好-3- 呢幾日成樣又諗個樣.