6.24
Johnny生日快樂阿. 今日同吾到你食飯.sor阿:) 今日終於考哂TSA啦. 哈哈. 課室好鬼凍阿-3- 救命XD 放學去太古搵完我大表哥就即番屋企係咁睇PPS 睇到做談情說案XD 岩岩睇戀空又喊啦. 每次睇完都喊嘰.! 儀加係床上面用NOTEbook打日記真係好正:)哈哈. 如果部野係我就好啦.xd 考埋聽日就考哂所有試. 我就要乖乖去寫我篇講稿啦. 29號. 吾好咁快黎阿.!