7.7
今日7點半番到學校.
跟住就開始化妝換衫.
真係好鍾意雪雪幫我化妝
換完衫知後係超趕咁搵頭飾同手飾
跟住再跑上去電腦室改科.
我儀加最驚入吾到會計. 入吾到會計.我就 死得啦-3-.
跟住簡完就落去活動室. 係咁比人踩到條裙.
跟住hea左陣就開始啦.
企起樓梯度勁 熱-3-
跟住行去又番番去活動室玩.
hea都hea左9個字xd
又影相又飲野
跟住11點幾開始第2場:)
今次一出到去超多人叫-3-
行完就飛番家政室換衫xd
跟住落妝 . 成個頭濕.
知後就番課室點名. 跟住放學啦:)
                
            
聽日有得跳舞啦xd 身痕啦:)
加上好耐無見阿Fi:) 呵呵.!
分類: 未分類 |