7.8 今日番到學校玩左陣7級豬同Killer知後就換跳舞. 今日得我地班個幾個人跳xd 我地玩哂. 阿Fi幫我地排埋位走埋位. 好玩勁多xd 終於學哂成隻舞啦xd. 正.爽.! 11點度阿Fi走左知後. 我地幾條友係活動室勁跳. 跟住又影相. 影埋d吾知叫kai好定型好xd 12點幾就番番課室點名閃人. 放學番屋企第1時間沖涼. 沖完就去人屋企煲劇:) 請問咩叫時間嘰限制. 愛情有分時間的限制嗎? 愛情不是沒有限制的嗎.? 有限制的話那算是愛情?