7.21
不知不覺間暑假已經過左兩個星期.
呢兩個星期超無聊咁過左.
不過要補習. -_____-.
我係度諗我英文掂吾掂架.
除左中文.通識.生物用中文教外.
其他個4科都用英文教.
攞我d friend嘰from. 4書黎睇....
完全吾知講咩-____-. 睇黎要買番部翻譯機除身攜帶:)
係岩岩嘰星期一. 3C搞左一次3C聚會.
雖然吾係好多人. 但都幾開心-__-.
不過玩得癲得制-____-. 整親隻手. T___T.
儀加好多Friend都去左美國個邊交流.
好掛住佢地阿.:) 希望佢地快啲番黎啦:)
分類: 未分類 |