♥ 08.09
今日係遵守約章嘰第2日;!
我好努力遵守緊架啦.
但係吾知點解每次食飯知前都吾記得祈禱-__-.
我真係要諗1個方法另到自己記得先得啦.(!)
而系家人方面... 第1日係吾錯架. 但係今日就吾好啦-____-.
覺得自己岩岩同爸爸講野又變番知前咁啦.
我要努力加油呢:>
而每日祈禱3次我係做得最好嘰:)
需然吾係次次都足夠3次. 但會繼續努力架啦:)
今日去左梓英屋企傾下星期四入長洲個D野.
真係好煩呢-___- 如果我儀加有錢就吾洗咁煩啦. (!)
無錢真係咩都做吾到架-3-.
真係煩阿.!
聽日就入CAMP啦:) 應該吾錯嘰個CAMP:)
種有21日就開學啦:) 快啲啦!
分類: 未分類 |