♥09.19
9月已經過左1半啦. 番學都番左幾個星期. 不過儀加真係1D都吾鍾意番學. 吾知點解. 好攰. 想訓覺. 專心吾到.... 儀加會計都吾知點算好. 嘗試去聽過書. But. 聽吾明....唉. 11月1號就測驗啦. D時間真係好過得好快阿.. 今次會計應該會炒架啦.-__- 放長雙眼睇下自己幾分:p 今日番教會Jam歌 ;) 好好玩=) 聽日又開始番學啦. 番學真係好攰. 身心好攰. !