1120.
好耐無番i-Port啦:)
番到去敬拜完就開始玩Game.
首先系玩killer. 超好玩:D 1人有3條命:)
玩左半粒鐘都有-___-
知後就用膠棒運送兵乓波. 我地本身就黎Win架啦.
跟住無啦啦達達攞走我地個波 跟住掟左吾知去邊.
我地就成班用膠棒打佢. 成班癲哂-___-
跟住就玩大電視; 玩完我就閃左人去搵媽媽.
食完野就行街街:) 行到去文化中心見到有Dance嘰比賽.
知後就搵左個令位系度睇; d人又令仔又勁xd 哈.
睇完就行去塔車閃人啦:)
發覺自己真系愈黎愈鍾意跳舞:) 呵呵.
種有個幾月就聖誕節啦:) 好興奮na.!
上年嘰聖誕節真系有好多回憶.
吾知今年嘰聖誕節又會有咩事發生呢;
分類: 未分類 |