20110508 一年一度嘰 Mother's Day又黎啦;> 今日我竟然同老媽子去科學館玩 點知一玩就玩左3粒鐘;] 種撞到楊生tim; 哈哈; 同人系科學館拍拖拖; 幾好幾好 日日都係咁行行行; 真係好攰 有D想有1日可以系自己屋企or人地屋企休息成日; 咁就舒服啦; 我想改下我d作息時間 希望盡量可以11點半就訓; 番學就6點9起身; 放假就9點半起身; 應該都吾算過份啦; 不過要我做到先得囉;... ♥我只想關燈休息;(