♥20110512
呢幾日天氣都好熱; 除左番學...真係無時 無刻都好熱;-__-
通識堂發夢; 隔離個個訓埋tim:>
英文堂Oral:> ms yam讚我阿
不過希望聽日1分鐘短講吾好抽中me啦...
中文堂都係發夢同眼訓嘰一堂;)
lunch出左去食; 食滯左; 番到學校想嘔-3-
Drama堂諗劇本; 本人是1個police
知前小學個次drama個次我係做偵探;
發覺每次都係做d正義嘰角色:
幾時可以做下奸角呢 好想玩下阿;]
放學陪癲癲去買野; 跟住上左我新屋;
我系度執野; 佢竟然同我訓著左;]
真係要比個叻佢; 
跟住番屋企最後一次清空; D汗 BABA聲咁流;
成件校服濕哂的-___-...
執完野沖凍水涼;> 爽哂;
跟住夜晚同傻仔去食糖水;
呢個傻仔今晚真係傻傻地;.但係我鍾意
哈哈; 同個傻仔一齊真係好開心:)

肉麻無罪
分類: 未分類 |