♥ 20110520
520快樂:)
如果係呢日生日都幾好;p
終於到星期五啦;聽日吾洗早起身:>yoyo.
琴晚同1個成日都想食奶醬多嘰傻仔去左跑步;
好耐無去小西灣啦; 好多回憶系個度;)
我期待下1次嘰陸運會;)
英文堂無咩特別:) 都吾算悶嘰...
發覺儀加愈黎愈鍾意Ms Yam:
覺得其實佢都可以好好傾; 有時都幾gag嘰;
我有好多野都係因為而改變左少少...
生物堂就係訓覺-__-. 卓言話今次考試會難好多;
咁咋係我死緊-3- . 種有考咁多@@
儀加吾開波背下嘰話,到時係會死得人多架...
會計堂系度呆下,又訓下,又望下本書...
會計又係一科想死嘰科目;因為全部都係voca.
太多啦; 要死背;...
數學堂科新一課嘰M2. 呢課幾簡單:p
放學留系度班際; 4C戈6S
本身因為想睇雷SIR打波先睇架,
點知佢無落場,但係妃妃落左場;
佢一落場之後超多人睇-__- 1樓2樓3樓4樓5樓6樓都有人.哈
就好似當年我地3C對4C咁...
呢一場係超激烈; 不過我地再1次贏左團結同友誼呢1樣野;)
4C! Hero!:>
下星期二就到我地4D對5D啦; 一定激烈到爆炸;!
就完場嘰時候Lily又系度發火-__-
都吾明點解; 有哂阿sir miss系度睇緊波; 都趕我地走.
真係...
分類: 未分類 |