♥ 20110606
端午節, 無節日氣氛嘰節日:D ( 好廢嘰廢話)
全日都系屋企無出過街,
處於冷氣嘰狀態之下ZZZZ再zzzz...
夜晚就同傻仔去太古食飯;)
發覺當佢肚餓嘰時候要食快d.
如果吾係佢就會食埋你個份xd
呢個傻仔真係食好多野,,我個人覺得;>
連勁大塊雞排都食得哂-0- 我真係-0- 哂咀...
種有10日就考試啦,我個心想溫書,
但係就係有心無力...
最大嘰吸引就係電腦;-_-
如果佢呢個時候上吾到網就最好;
咁樣我就吾洗開電腦啦:>
詩篇16:7
我必稱頌那指教我的耶和華;我的心腸在夜間也警戒我。
分類: 未分類 |