♥ 20110612 今朝落勁大雨;) 如果佢聽朝落黑雨就好啦; 吾洗番學, 留系屋企訓覺種好; 到左下就太陽伯伯又出番黎;D 跟住我就同梓英出街街 兩個Kai婆去唱k啦:) 唱左5粒鐘,同上次1樣;> 不過今次攰好多; -__- 可能狂唱d超歌音嘰歌; 系度發癲xd... 唱到7點就番屋企啦;> 每次當我想相信你的時候, 永遠會有一些事情令我再一次對你起疑心:( 忍?I can't