♥ 20110616
考試嘰第1日:D
朝早同男朋友仔去食早餐:>
我真係聰明; 記得帶姐;
如果吾係真係濕得人多;>
跟住同男朋友仔,同埋兩個令女一齊塔的番學;
我一把姐係姐吾到4個人架;
所以兩位令女要飛奔番學xd
第一科英文作文,第一篇真係吾知自己吹咩-__-
日記一篇-3- 跟住話改變自己間房-3-
我覺得應該得一半分-3-
我正係記得我寫係咁寫hellokitty:) xd
第二篇我見到投訢信; 就吾理三七廿一就作左;xd
好彩有背格式;>
跟住慢慢作;>
作作下無啦啦行雷-3- 我驚架嘛-__-
即刻um耳仔;xd 真係好小學雞-_-
第二科通識-__- 填充真係o哂咀;-__-
應該無左4-5分-__-
後面資料回應題幾簡單; 不過睇漫畫個條吾係好識吹;
同埋最後12分正係寫左兩個point;...
考完跟住又比人叫名留低問野-3-
問完1點半先閃-3-
跟住同癲婆去棷林閣食野; 食完就行街買野;
完全吾似考緊試嘰學生xd
3點就番屋企啦;
個個時候落狗屎咁-3- 有姐等如無姐-3-
濕哂;-33333-;
吾鍾意落雨阿;....!
黎緊呢5日考嘰野都吾洗點溫-3-
但係會計真係死得人-__-Fighting:>!

分類: 未分類 |