♥ 20110619
papa節快樂:) 遲d先補番份禮物比papa啦;> 琴晚同人談心談到3點幾吾小心訓著; 我諗如果吾係訓著左, 可能會有排談;D 今朝10點起身查字典-__- 查左4頁就吾想查了-_- 跟住就同男朋友仔,kikiso,kikiso bf去青年溫書; 其實真係吾係溫書-_- 只係去教佢地數學;D 跟住5點幾閃人; 聽日就考中文閱讀-3-真係等死; 我就睇下自己死得幾樣衰-_- 究竟你鍾意部電話定鍾意我;>?