♥ 20110709
今朝7點起身執野去元朗睇細佬畢業禮;
我真係1個24孝嘰家姐-33-;
晨咁早;夢都味發完就坐車過去;
跟住系個邊HEA到4點半番黎 ;
番到屋企沖個涼又出去柴灣;
跟住16條友去泉記打邊爐;
成個過程我地系玩多過食;
跟住又笑到癲哂;xd 哈哈哈;
跟住食到9點閃人;
個個系漁灣出面玩噴水-_-;
我呢d咁無反擊力嘰呢; 只係掛住避人;
不過都係濕左;
有人玩到連拖鞋都斷埋; 種要整親隻腳;
跟住有幾個白痴陪佢吾著拖鞋;系度行;
行行下; 無啦啦有隻小強出黎;
無著鞋同有著鞋個d都係彈走;xd
跟住佢地去柴公玩;
我.雪雪,.超就閃先;
有D就Lum嘰就希望有人送佢地番屋企啦;>
吾知點解每次打邊爐都會嘔;
但係我食嘰野真係吾多呢;-_-;
番到屋企嘔番出黎; 真係好那辛苦;
下次都係吾打邊爐啦; 消化系統不佳...

分類: 未分類 |