♥0730
小豬生日快樂:D 我記得的;]
呢排真係個Body同個Brian都吾比我訓覺咁...
心情因此會有影響;<
下就過左興華睇兩位朋友學結他;]
學結他呢家野真係好難, 所以我下年學鼓算;D
應該無咁難呱;...
睇左陣就同男朋友仔去食飯睇戲;
齣戲麻麻, 不過有D位係幾Gag嘰;
跟住番黎筲箕灣食飯,
等緊男朋友嘰時候見到老豆系遠處行緊過黎,
見到邊個都吾洗閃,見到老豆就一定要閃;)
跟住Hea多陣就番屋企啦;)
今日有美好的一天;D
但係聽日就會悶死啦;( 無野做...
系屋企呆,等星期一番學; 唉
暑假咁就完, N0!

分類: 未分類 |