今日嘰補課真係一日比一日hea:D
我頭兩個半鐘真係無聽過書..
之後半個鐘有聽, 不過都係吾知咩黎,
所以聽日交比張祝珊嘰個位姐姐幫我補啦;D
話說今日番到學校系有蓋操場HEA嘰時候;
癲婆吾知做咩事HIGH大左咁.
Lily一入學校門口, 佢即大叫:hi , Miss ;-_-
我同Marco,阿Moon 呆哂-3-
我讀左4年, 味見過人咁夠大膽系學校大叫佢;xd
跟住Lily又陪佢癲; xd 太正啦;
今日又早左放;D
放左就番屋企換衫去北角唱KK with癲婆;D
我地去到第一時間吾係唱; 係食野;xd
跟住我食左一個飯之後再食多個奶油多;xd
實在太肚餓啦;...
跟住就系度癲啦;
其實根本就笑多過唱;
癲婆KAI到爆; 系咁用支咪撞到自己個咀;xd我笑到傻左;
跟住我地系度狂唱林峯首chok同嗶嗶嗶;xd
跟住出面d侍應都笑死;xd
唱到7點就閃人番屋企啦;D
呢幾日天氣真係好熱;
有D想去swiim;D HAHA;
在下是胖妹♥

分類: 未分類 |