終於補完物理啦;)
今日早左半粒鐘放;p
Lily真係好人嘰姐;]
放左之後癲婆陪我去KM剪頭髮:)
剪左個kai頭, 諗住剪個頭會成熟d;
點知個樣種細個;xd 所以要我成熟真係好難;
我都係岩細個可愛風;xd 好自戀阿我;p
剪左超多頭髮出黎, 原來我個頭真係咁厚架;
個髮型師哥哥都話我好勁;xd 剪死佢;]
剪完就去天悅行陣買下野咁,
跟住就去食野;>
我發覺我呢排食得好多野.
食極都吾飽咁....
跟住上癲婆屋企系度睇佢打機 ,
佢一打機就好似第2個人上身咁,
一輸一斷線就爆粗, 超粗;xd
我發覺朋友之中我係最了解癲婆;
因為佢咩樣我都睇過哂,
岩岩起身個樣啦, 打機個樣啦;xd
跟住系度煲鬼片, 空中蛇患, 幾刺激;D
我地種要嚇親tim-_-.
跟住5點幾就番屋企啦,
補完課又開始無野做啦,,聽日又要番番去之前嘰日子啦...
不過聽日老豆番澳門啦;D haha:D

分類: 未分類 |