♥ 0905
番學啦番學啦:) 我今年要比心機,吾可以再好似上年咁0n9:p 其實講得出,做就難:)
今朝同boyfriend♥去吃早餐:D 好似好耐無一齊食早餐咁:p
跟住塔車車個陣撞到癲婆;) 跟住就一齊番學喇;
番到課室就係整張seating plan:)
我都吾知點解我要坐第1個位-3- 同埋我個個位睇黑板睇得好辛苦..
班主任堂,無咩特別,因為個班主任無咩特別xd
生物堂最愛上的一課:)
我就睇下卓言哥點教有性生殖呢一課:D
英文堂, 好快就過左,都係聽Mayam講d考試野,
跟住臨最尾幾分鐘msyam叫我地諗下暑假做左d咩,
跟住佢叫左癲婆起身, 癲婆真係好可愛好搞笑;xd
通識堂跟何嘉兆,:) 幾好阿佢其實:D
跟住一講書, 癲婆就訓著左, 係訓著左-3-
LUNCH打鐘佢都係無反應, 我搖左佢幾野先醒,
所以話我呢個朋友係吾係可愛阿;XD
LUNCH就同呢世傻傻地嘰朋友去食飯;XD
番到課室又系度同佢癲:) 同埋傾社嘰野;
LUNCH完左落去HALL聽講座嘰途中撞到mslam,
跟住同佢黎左個法式擁抱:) haha:D
跟住佢就系度問我一D令到我好無奈嘰問題:)
不過其實佢又幾正嘰;xd 學校真係好多老師知呢...
去hall聽完升大學嘰野就影學生相, 吾知點解每次影完就會大笑;xd
番到課室hea陣就放學啦,
我就去開會:)
我同阿wing超白痴, 兩條友係後樓梯食蘋果, 一人一啖, 個蘋果種要比平時嘰蘋果種細;xd
跟住玩完就乖乖地去開會,
傾左一粒鐘度落操場睇波:)
跟住系度同人癲:)
6點幾閃人同boyfriend♥去食糖水:)
跟住就番屋企啦:D

分類: 未分類 |