fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 57
累積人氣: 34069
RSS Feed
2011 年 9 月 7 日  星期三   晴天
♥ 忙, 疲倦

0907

番學嘰第3日, 琴晚只係訓左4粒鐘:) 今朝起身係張吾開對眼架...
番到學校系度hea, 跟住就上堂啦:)
bafs同癲婆全程吹水, 因為阿sir講番上年d野.
最好笑嘰就係斌仔坐我後面,跟住佢訓到有鼻鼾聲;p
我同癲婆同埋附近d人狂系度忍笑,
我心諗如果阿sir一吾講野, 一定會聽到佢把聲;)
中文堂就系度講書, 又吹下水咁, 無咩特別;]
物理堂又係講番上年嘰野, 勁度快過,
lunch就同kikiso and 男朋友仔出街食飯,
數學堂我對眼到左極點, 完全無動力計數,
跟住就訓左系度,-_-,,,
休息左陣就有番精神,:) 跟住用左3-4個字做哂14條小測:D
4點放左學之後就4個女仔塔巴士去深水埗買布,:)
好鬼攰, 塔巴士去到應該5點度, 跟住就行行行,
6點幾先搞得掂哂所有野, 種有D布就遲D先買,
跟住我地就行去地鐵站塔地鐵,
4個女仔系地鐵系度玩包剪_ , 極度白痴:)
不過又好好笑:>
番到屋企無幾耐又出去陪男朋友仔跑步,
我遲D都要去跑下:)
跟住11點就番屋企啦:D ♥

我知道吾可以比自己咁攰,
我知道吾可以比自己咁大壓力,
我知道有時候都要休息下,
我知道我應該將所有事情分先後次序,
我知道我其實真係好攰,
我知道我點都要過左18號先可以訓低,
所以,我知道我要比心機,

今日Ms 羅點醒左我,
喊黎做咩姐, 喊左所有野都吾會變,
所以,我要收番埋我d眼淚,努力去完成手頭上嘰工作:)




分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]