0914;]
今日實在太high啦;) 所以打下bl0g啦#
琴晚4點先訓覺-__-, 琴晚真係完全無睡意,
訓左3粒鐘就彈起身執野飛出門口去m記啦;
去到就系度狂抄功課:xd 飲左杯咖啡就塔車車番學啦;)
番到去個個都系度抄功課-3- 特別係物理, 係搶住黎抄.
因為做左嘰人好少;p
頭兩堂英文, 小測-3- 真係覺得自己好差-3-, 默tense都錯咁多-3-
跟住無啦啦msyam check書睇下有無查字.
佢查緊課室左手邊嘰人嘰時候,我即抄隔離, 逃過一劫;xd
不過其實我正係抄左3個, 佢都無叫我起身-__-.
跟住佢就系度講佢d人生大道理, 唉,
中文堂口頭匯報:) 種味到我,好開心;D
最好笑係Ms 羅話Marco把聲好似變身男女chokchok個d人咁;-3-
跟住wingwing同我講dickson話我把聲好聽, 超開心;xd
會計堂,狂系度highhigh, 阿sir終於叫我個名啦;xd 呵呵
我諗遲d佢吾會再叫癲婆, 會係咁叫我架啦;XD
跟住同癲婆玩得太HIGH,我差D入廠;xd 差個1cm 咋;xd
lunch去食阿一, 吾知點解我個碗特別辣-_-
番到去又系度抄phy啦我;)
物理堂完全係吊魚狀態:) 完全吾知佢講緊咩,
放學就繼續整衫, 跟住成班白痴系走廊大叫:)
今年f.1比心機啦, 我地社長一把聲就可以蓋過哂你地阿;(
5點幾同男朋友仔閃人塔車去小西hea左陣就番屋企啦:)
番到筲箕灣去買野個陣, 個老板話我把 聲好好聽;xd
個心超甜, 睇黎我真係好好保養我把聲啦;xd
跟住番到屋企吾知係吾係high得制-3- 系張床跳落地下嘰時候失平衡輕微咬柴加pk.
不過小事黎嘰姐;xd 呵呵,
如果日日都好似今日咁就好啦;]

分類: 未分類 |