今日極開心牙!!! 因為今日我牙爸生日牙!!哈哈
我地夜晚去咗明星酒樓同我牙爸慶祝!!
我就買咗個蛋糕比我牙爸!!
個個蛋糕好好味架!!!!
而另外一件事就系.......
我終於諗通咗啦
我系唔會再憎你架啦
不過唔系代表鍾意番你喎
因為如果我憎你嘰話
你都唔會改架啦
系唔系?
我想系到問大家一條問題
如果同一個男仔講電話
就系同佢有野嘰咩
朋友講下電話唔得嘰咩!!!!!@@