fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 73
累積人氣: 35543
RSS Feed
2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天
今日我牙爸生日牙 開心

今日極開心牙!!!
因為今日我牙爸生日牙!!哈哈

我地夜晚去咗明星酒樓同我牙爸慶祝!!

我就買咗個蛋糕比我牙爸!!

個個蛋糕好好味架!!!!

而另外一件事就系.......

我終於諗通咗啦

我系唔會再憎你架啦

不過唔系代表鍾意番你喎

因為如果我憎你嘰話

你都唔會改架啦

系唔系?

我想系到問大家一條問題

如果同一個男仔講電話

就系同佢有野嘰咩

朋友講下電話唔得嘰咩!!!!!@@

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


`牙怡_* 於 2007-04-02 09:07 AM 發表:
買蛋糕比牙爸啊..
唔唔,,真係孝順^.....



(因為比我就唔會)..... -3-

no $$$$$ no cake
就算有$$$$都唔會買(我) XDDD`
----------------------------------
同一個男仔講電話
唔代表就系同佢有野(我覺得)
因為講個電話姐,,
唔使死下...... = =
so同男仔講電話係ok的 ^___^*










Ps.(雖然我味同男仔講過電話...... = =|||)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]