今日超開心牙
今日同人地去咗天馬艦牙~~~
今日勁白痴
反咗激流超過十次
攪拌機(有離心力)反咗9次到啦
青蛙jump反咗兩次
過山車一次
jump樓機一次
海盜船4次到啦
千秋三次
鬼屋一次
中咗三隻公仔
哈哈
好好反牙
不過冇上次同陳梓英一齊咁好反
可能我會去多次啦
真系好好反架