唔好意思幾日冇寫日記
因為岩岩開始番學
有好多野要做
so冇寫到日記
sorry!!
近幾日飛輪海黎過香港牙
我好開心牙
不過舍日要番學啦
如果唔系我一定去銅鑼灣搵佢地架
﹏只對飛輪海有感覺﹏
就黎教育營啦
好開心牙
哈哈
放棄咗某個人啦
°[▋___放棄係最好嘅決定﹏繼續開開心心咁生活落去﹏系最好架﹂、﹒!
訓覺啦
88