今日成日都系到落雨
不過都冇影響到我嘰心情
因為後日就系教育營啦
哈哈
好興奮牙
唔知好唔好反呢
好反就最好啦
今日冇咩特別事發生!!
so冇咩野講啦
牙﹏﹏有牙有牙
就系今日派成績表牙
我退步咗牙
不過都系小小啫
我唔會氣餒架
我會加油架
個個分班試我會努力架
大家一齊加油!!