今日系4月29號
過埋聽日嘰話呢個4月就完啦
今日好無聊牙
雖然同同學去咗天悅行街買咗野
但系番到屋企又系無野
做哂D功課知後又系無聊
成日對住部電腦
電腦又無野反喎
唉
幾時可以番學牙
講起番學
聽日就系家長日啦
聽日我就會知道我全級考第幾囉
不過上次老師都講過啦
我d成績都幾.意嘰
都可以話幾好