今日又番學啦!!!
今日就系番去上中文堂!!!
做左一張成語工作紙****))
有26題
我...我...我竟然系全班錯得最多個個
嗚嗚••••••我D中文死緊啦 X︵X
放左學知後就同同學去SWIMMING!!!
好好玩牙!!!^︺^
番到屋企就要開始做功課啦
聽日就要交d功課啦!!@@
個個英文閱讀報告
我都做左兩粒鐘啦
唉!!!!!!
訓覺啦
倒 數 1 8 日