今日番學真系憎無人到aR〞
今日番學校就練啦啦隊訓練啦!!@‥@
不過D學姐都幾好笑嘰「嘻]^﹀^
不過我地就叫到無聲出 *o*
喉糖都食左3粒!!>3<
放左學知後就系屋企!!打機~~
無野做!!@@[悶]*//-
聽日又番去練~~@@ 慘=][=
'' 倒 數 tIMe 10 日//**-