今日系*((大日子))aR!!
[[家長日]]!!
第一次著校服番學咋!!
個感覺都幾好嘰!!"=]
一入到去就見到我D fD╴//-
佢地係我系中學識嘰fD*//-
我地傾左一陣就入左去禮堂開始今日嘰活動!!@@
唉~~差吾多全日系度聽講座!!
差D訓著左ZZZ aR…………
放左學知後又同同學去左食野……行街!!
行左一陣就番屋企啦!!
番到屋企又系咁……對住部電腦……==|||=]
倒 數 8 日((((*__*))))