今日一起身就去左sW!mm!nG!!
Sw!M左9個架字左右就走左!!:=]*/-
番左屋企知後…姑媽就aLready出左街
我就成日系度反電腦!!•—•
應該星期五先會番筲箕灣!!
今日月蝕喎~~大家見吾到呢!!
我上水呢邊就見得好清楚啦!!
下個星期一就番學啦!!
大家期吾期待呢?!*//-